Verificarea Contului

Verificarea Contului

Conform reglementărilor în vigoare în România, aplicabile jocurilor de noroc, pentru a continua să aveți acces nerestricționat la toate funcțiile asociate contului dumneavoastră, suntem obligați să confirmăm faptul că:

  • Informațiile cuprinse în contul dumneavoastră sunt corecte și valabile
  • Contul dumneavoastră este identificat

Vă rugăm să vă autentificați în contul dvs. și să verificați detaliile următoare pentru a confirma că acestea sunt corecte și valide. Dacă oricare dintre informațiile dvs. ( nume, adresă, etc. ) sunt incorecte, vă rugăm să contactați departamentul Asistență Clienți pentru a efectua toate modificările necesare.

După ce ați finalizat procesul de actualizare a datelor personale, va trebui să realizați procesul de verificare a contului dvs. ( dacă această operațiune a fost deja efectuată în trecut, nu este necesar să repetați procesul ).

Pentru a completa procesul de verificare, trebuie să accesați rubrica “Contul Meu”, apoi “Încarcă Documentele de Verificare”. Aici va trebui să încărcați următoarele documente ( sub formă de fotografie sau scan ) în maximum 30 de zile de la prima depunere:

  • Copie color a cărții dumneavoastră de identitate sau a pașaportului.
  • O copie color a unui document oficial recent (din ultimele luni) care să includă numele dumneavoastră complet și adresa (ex. factură de utilități, de telefonie mobilă sau extras de cont lunar).
  • O copie/fotografie a feței cardului dumneavoastră de credit/debit, în care să se vadă ultimele 4 cifre ale cardului, data expirării și numele înscris pe card. Vă rugăm să vă asigurați că restul informațiilor sunt ascunse.
  • Dacă tranzacția a fost efectuată prin portofel electronic (Skrill, Neteller), chitanța aferentă tranzacției (dovadă sau fotografie) care să evidențieze numărul de cont și tranzacție către winmasters.
  • Toate fișierele trebuie să fie în format jpg, gif, pdf, iar dimensiunea trebuie să nu depășească 4MB.

Dacă doriți să primiți orice informații suplimentare sau asistență, vă rugăm să nu ezitați să contactați departamentul nostru de Asistență Clienți iar unul din reprezentanții noștri vă vor ajuta cu cea mai mare plăcere.

Observație: toți clienții români, indiferent de suma depusă, trebuie să parcurgă procesul de verificare a contului prin transmiterea documentelor KYC în termen de 30 de zile de la prima depunere. În această perioadă și până la verificarea completă a contului, utilizatorilor nu le este permis să depună mai mult de 900 RON/200 Euro (sau echivalentul în alte valute). În cazul în care utilizatorii nu confirmă autenticitatea datelor furnizate în termen de 30 zile, winmasters va proceda la închiderea conturilor respective. Soldul rămas în cont va fi reținut și transferat către bugetul statului până în data de 10 a lunii următoare (prima lună după cea în care a fost efectuată depunerea inițială). Cetățenii români au obligația de a furniza winmasters CNP-ul lor (codul numeric personal), fie la momentul înregistrării, fie contactând departamentul de Asistență Clienți prin email la: support@winmasters.ro